ثبت نام و تایید حساب کاربری:
1) چرا باید ثبت نام کنم؟
پاسخ: به دلیل حساسیت محصولات سلامت محور نظیر دارو، مواد و تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی طبق قوانین وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو و اداره کل تجهیزات پزشکی ثبت سفارش محصولات سلامت محور عمومی تنها برای افراد بالای ۱۸ سال و پس از احراز هویت و ثبت سفارش لوازم و تجهیزات تخصصی پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و بیمارستانی تنها برای صاحبان حرف پزشکی امکان پذیر می باشد. به همین دلیل جهت حفظ سلامت مردم در برابر سودجویان دسترسی کامل به امکانات و خرید از طریق فروشگاه اینترنتی دنت آنلاین فقط برای افراد دارای صلاحیت با احراز هویت و پس از تایید حساب کاربری امکان پذیر خواهد بود.
2) چه کسانی مخاطب دنت آنلاین محسوب می شوند و مجاز به استفاده از وب سایت هستند؟
پاسخ: استفاده از سایت دنت آنلاین برای عموم کاربران بالای 18 سال مجاز نمی باشد اما خرید کالاهای تخصصی پزشکی و دندانپزشکی تنها برای صاحبان حرف پزشکی (دندانپزشکان، پزشکان، دانشجویان دندانپزشکی و پزشکی و ... ) و افراد مرتبط مورد تایید، مجاز بوده و سایر افراد غیر مرتبط با این حیطه مجاز به خرید نخواهند بود.
3) برای ثبت نام چه اطلاعات و مدارکی مورد نیاز است؟
پاسخ: برای ثبت نام و تایید حساب کاربری تنها ارائه تصویر کارت نظام پزشکی و شماره همراه معتبر کافی است و نیاز به ارائه اطلاعات دیگری نخواهد بود.
توجه: شماره همراه شما به منزله تایید هویت شما خواهد بود، بنابراین حتما شماره همراهی را وارد نمایید که به نام شخص شما باشد، بدیهی است در صورت وارد کردن شماره های متفرقه برای پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی و صیانت از اطلاعات شخصی پزشکان و دندانپزشکان محترم امکان تایید حساب کاربری شما وجود نخواهد داشت.
4) آیا می توانم با استفاده مدارک یک دندانپزشک ثبت نام کنم؟
پاسخ: با توجه به احراز هویت و بررسی ها و اقدامات امنیتی که در جهت راستی آزمایی ثبت نام صورت می گیرد، امکان استفاده از مدارک شناسایی یک دندانپزشک بدون اطلاع وی عملا غیر ممکن خواهد بود. اما شایان ذکر است استفاده از اطلاعات و مدارک شناسایی افراد دیگر به ویژه دندانپزشکان به هر نحو (حتی دستیار، منشی و کارمند مطب)، جهت ثبت نام و یا در هر مرحله ای بر روی سایت دنت آنلاین ممنوع بوده و در صورت مشاهده به دلیل جعل عنوان و ... جهت پیگرد و برخورد قانونی از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری های لازم انجام خواهد شد.
5) پزشکان برای جلوگیری از سو استفاده دیگران چه اقدامی لازم است انجام دهند؟
پاسخ: ورود به سایت تنها از طریق رمز یکبار مصرف امکان پذیر خواهد بود تا بالاترین سطح امنیت برای دندانپزشکان و کاربران سایت امکان پذیر باشد. رمز عبور و اطلاعات ورود به سایت خود را در اختیار اشخاص دیگر (حتی منشی و کارمندان مطب) قرار ندهید. ترجیحا در محل های عمومی (کافی نت و...) از سایت استفاده نفرمایید و در صورت استفاده پس از اتمام كار، حتما از سایت خارج شوید.
6) چقدر طول میکشد تا حساب کاربری تایید شود؟
پاسخ: پروفایل شما در کمتر از ۳ ساعت بررسی و در صورت درست بودن ثبت نام، تایید خواهد شد.
7) آیا امکان ویرایش شماره تماس و مشخصات کاربری من وجود دارد؟
پاسخ: بله، پس از ثبت نام و تایید حساب کاربری امکان ویرایش مشخصات کاربری از طرف شما وجود خواهد داشت. برای این کار باید وارد حساب کاربری تان شوید و از طریقه گزینه ویرایش اقدام به تغییر مشخصات خود نمایید. اگر به شماره همراه خود دسترسی ندارید لطفا با ما تماس بگیرید.
8) چرا با وجود درخواست من برای ارسال رمز، پیامک آن برای من ارسال نشده است؟
پاسخ: لطفا ابتدا از درست بودن شماره همراه وارد شده اطمینان حاصل نمایید. اگر شماره درست است لطفا 3 دقیقه منتظر بمانید. در صورتی که در این مدت هم پیامک برایتان ارسال نشد مجددا سعی نمایید و مراحل قبل را طی کنید اگر باز هم پیامک به دست شما نرسید امکان اختلال در شبکه مخابراتی منطقه وجود دارد، لطفا 30 دقیقه بعد مجدد مراحل را طی نمایید اگر باز هم موفق نشدید لطفا با پشتیبانی سایت در صفحه تماس با ما تماس بگیرید یا برای ما پیفام بگذارید تا مشکل در اسرع وقت بررسی و نتیجه آن به شما اطلاع رسانی گردد.
ثبت و پیگیری سفارش
1) دوست دارم از دنت آنلاین خرید کنم، اما هنوز کاملاً با فروشگاه آشنایی ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟
پاسخ: دنت آنلاین یک مرکز تخصصی معتبر با بیش از 7 سال سابقه فعالیت و تحویل موفق سفارشات به بیش از 5000 دندانپزشک و درمانگاه و ارائه خدمات متنوع است که سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو و مرجع در زمینه تجهیزات دندانپزشکی نزد جامعه دندانپزشکی، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. همچنین دنت آنلاین دارای کلیه مجوز های مرتبط از جمله مجوز پخش آنلاین، مجوز توزیع سطح یک از اداره کل تجهیزات پزشکی، مجوز اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی، مجوز اتحادیه تجهیزات دندانپزشکی شهر تهران، نماد اعتماد الکترونیکی، مجوز نشر برخط و ... است که همگی بر روی وب سایت قابل مشاهده هستند، بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد دنت آنلاین لذت ببرید.
2) آیا برای استفاده از امکانات و خرید از دنت آنلاین، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ: بله، به دلیل حساسیت محصولات سلامت محور نظیر دارو، مواد و تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی طبق قوانین وزارت بهداشت و اداره کل تجهیزات پزشکی عرضه این محصولات تنها به افراد دارای صلاحیت پس از احراز هویت امکان پذیر می باشد.
با عضویت در دنت آنلاین میتوانید:
- سریعتر و سادهتر خرید کنید.
- به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید.
- لیست علاقمندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید.
- نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید.
- در جریان فروشهای ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید.
3) آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
4) آیا میتوانم برای شخص دیگری از دنت آنلاین خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ: شما می توانید سفارش خود را برای هر آدرس و گیرنده ای که مایل باشید ارسال نمایید اما توجه داشته باشید که فاکتور سفارش بنام شما ثبت خواهد شد و تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
5) آیا میتوانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟
پاسخ: خیر، به دلیل مشکلات مالیاتی که امکان دارد برای شخص حقوقی رخ دهد برای اینکار لازم است یک حساب کاربری حقوقی ایجاد نموده و معرفی نامه شخص حقوقی را نیز در بخش مدارک بارگذاری نمایید.
6) از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
پاسخ: دنت آنلاین با ارسال پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "پیگیری سفارش" از وضعیت آن مطلع شوید. توجه داشته باشید که 10002191303636 تنها شماره ایست که دنت آنلاین از طریق آن برای کاربران خود پیامک ارسال میکند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان دنت آنلاین، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام دنت آنلاین است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به ما اطلاع دهید. همچنین این شماره، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه دنت آنلاین را به اطلاع کاربران میرساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق آن وجود ندارد.
7) آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید وارد حساب کاربری خود شوید، سپس روی نام خود کلیک کنید تا لیست باز شود اکنون روی گزینه "پیگیری سفارش" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
8) آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ: بله، در حال حاضر شما میتوانید به صورت تلفنی از شرایط سفارش کالاهایی که در دنت آنلاین موجود نیستند اطلاع یابید.
9) میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
10) بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با دنت آنلاین تماس بگیرم؟
پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش دنت آنلاین با شما تماس خواهند گرفت.
11) میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ: بله، شما میتوانید سفارش خود را از طریق واتس اپ یا تلفنی نیز ثبت نمایید برای اینکار می توانید با شماره 02191303636 تماس حاصل فرمایید.
کالاهای عرضه شده در دنت آنلاین
1) آیا کالاهای خریداری شده از دنت آنلاین آماده استفاده هستند یا نیاز به نصب دارند؟
پاسخ: کالاهایی نظیر لایت کیور، آمالگاماتور و ... هیچ نیازی به نصب و راه اندازی اولیه ندارند و دنت آنلاین هیچ هزینه اضافه بر مبلغ از این بابت دریافت نمیکند. اما کالاهایی نظیر یونیت و صندلی دندانپزشکی و ... نیاز به نصب و راه اندازی اولیه توسط نصاب مجاز می باشند. برای این منظور لازم است خریدار با شماره ی 02191303636 تماس بگیرد. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.
2) آیا کالاهایی که نیاز به نصب و راه اندازی دارند توسط دنت آنلاین در هنگام تحویل نصب و راه اندازی میشوند؟
پاسخ: بازکردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت راه اندازی شوند (مانند یونیت و صندلی دندانپزشکی و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود.برای این منظور با شماره ی 02191303636 تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت. ماموران تحویل سفارشات دنت آنلاین تنها وظیفه دارند سفارش را تحویل دهند و نصب کالا در حیطه تخصص آنها نیست.
3) امکان ارتقا سخت افزاری، نرم افزاری و اعمال تغییرات سفارشی (اضافه کردن آپشن) در کالاهایی که از دنت آنلاین خریداری میکنم وجود دارد؟
پاسخ: بله، در هنگام ثبت سفارش می توانید آپشن های قابل ارائه را انتخاب نمایید در صورتی که قصد انتخاب آپشنی را دارید اما روی سایت ارائه نشده می توانید به صورت تلفنی با ما در تماس باشید.
4) برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟
پاسخ: کارشناسان بخش تولید محتوای دنت آنلاین تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راههای مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در دنت آنلاین دارید. میتوانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل ویدئوهای آموزشی، و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید. اگر اطلاعات موجود کافی نبود می توانید از بخش درخواست مشاوره سوال خود را مطرح نمایید تا کارشناسان دنت آنلاین با شما تماس بگیرند.
5) کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
پاسخ: گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در فروشگاه به "ناموجود" تغییر پیدا میکند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال دنت آنلاین تلاش میکند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در فروشگاه ارائه شوند. در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت "ناموجود" یا "استعلام" را دارید، میتوانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در دنت آنلاین، از سرویس "عضویت در خبرنامه" که در صفحه اصلی فروشگاه قرار دارد، یا افزودن کالا به کالاهای مورد علاقه خود استفاده کنید تا به هنگام عرضه آن کالا در سایت، از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع رسانی شود.
6) آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
پاسخ: توصیه می شود برای اطمینان کامل از موجودی و شرایط فروش کالا قبل از اقدام به خرید با دنت آنلاین تماس بگیرید. همچنین در طرح تشویقی پیشنهاد طلایی روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیفهایی بسیار ویژه نسبت به فروشهای عادی عرضه میشوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به "ناموجود" تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.
7) آیا تعداد خرید از یک کالا در دنت آنلاین محدودیتی دارد؟
پاسخ: به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در دنت آنلاین وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیتهایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال میشود.
8) پیش از خرید کالا، چگونه میتوانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟
پاسخ: لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین میکند و تنها به دلیل خط تولید ارزانتر است که بسیاری از کالاها در چین تولید میشوند. با این حال شما میتوانید برای اطلاع از این مورد به بخش جدول مشخصات فنی کالا مراجعه نمایید.
پرداخت
1) مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
پاسخ: امکان پرداخت آنلاین یا واریز کارت به کارت و پرداخت اعتباری و قسطی در سایت دنت آنلاین برای همه کاربران وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه روشهای پرداخت مراجعه کنید.
2) آیا میتوانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ: بله، پرداخت اعتباری / اقساطی تنها برای افرادی که مدارک مرتبط را تکمیل نموده باشند امکان پذیر خواهد بود. دندانپزشکانی که علاقمند به استفاده از این سرویس هستند می توانند با مراجعه به حساب کاری خود روی سایت و بخش خرید اعتباریثبت نام خود را تکمیل نموده و از سرویس های ذکر شده استفاده نمایند.
3) آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ: بله، پرداخت اعتباری / اقساطی تنها برای افرادی که مدارک مرتبط را تکمیل نموده باشند امکان پذیر خواهد بود. دندانپزشکانی که علاقمند به استفاده از این سرویس هستند می توانند با مراجعه به حساب کاری خود روی سایت و بخش خرید اعتباریثبت نام خود را تکمیل نموده و از سرویس های ذکر شده استفاده نمایند.
ارسال سفارشات
1) سفارش خود را به چه روشهایی میتوانم تحویل بگیرم؟
پاسخ: قبل از مرحله پرداخت می توانید روش ارسال سفارش خود و عزینه آن را بررسی و انتخاب نمایید.
2) هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ: هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و هنگام خرید قبل از مرحله پرداخت به آگاهی شما می رسد.
3) پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟
پاسخ: زمان رسیدن سفارش به دست شما بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است و هنگام خرید قبل از مرحله پرداخت به آگاهی شما می رسد.
4) میتوانم کالایی را که سفارش دادهام با مراجعه به دنت آنلاین به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
پاسخ: یکی از اهداف دنت آنلاین کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری است، بنابراین تحویل حضوری سفارش در محل دنت آنلاین امکانپذیر نخواهد بود.
5) تحویل اکسپرس تهران در چه محدودهای امکانپذیر است؟
پاسخ: در حال حاضر فقط سفارشاتی که در محدودههای زیر در شهر تهران قرار دارند امکان ارسال توسط پیک دنت آنلاین را دارا هستند و سایر محدودهها فقط از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس ارسال میشوند:
از سمت شرق:
تا سه راه آزمایش (بعد از سه راه آزمایش، اگر آدرس از مسیر خیابان دماوند نباشد مانند آدرسهای به سمت حکیمیه و خود حکیمیه ارسال با پیک مقدور است)
از سمت غرب:
بزرگراه همت (منطقه 22) تا شهرک باقری، آزاد شهر و پیکان شهر
تا کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج و جاده قدیم کرج
از سمت جنوب:
تا بزرگراه آزادگان به استثنای شهرری و دولت آباد که برای این دو منطقه ارسال با پیک مقدور است.
از سمت خاوران تا شهرک مشیریه (برای خود شهرک مشیریه ارسال با پیک مقدور است)
مناطق جاده بهشت زهرا، باقرشهر، واوان، پالایشگاه ، نیروگاه برق، قیامدشت، شهرک صنعتی عباس آباد در محدوده تحویل از طریق پیک دنت آنلاین نیستند.
6) سفارشها چه زمانی به پست تحویل داده میشود؟
پاسخ: همه سفارشها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات دنت آنلاین میشوند.
7) آیا میتوانم سفارشی را که با پست پیشتاز یا تیپاکس، ارسال شده رهگیری کنم؟
پاسخ: بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید شماره 24 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس http://itemtracking.post.ir/ وارد نموده و همچنین برای رهگیری سفارشاتی که با تیپاکس ارسال شده میتوانید به آدرس https://tipaxco.com/ مراجعه نمایید.
8) ارسال سفارش از طریق تیپاکس به کدام شهرها امکانپذیر است؟
پاسخ:ارسال از طریق تیپاکس برای سفارشهایی امکانپذیر است که محل تحویل آنها شهرهایی باشند که دارای نمایندگی تیپاکس هستند، برای مشاهده لیست این شهرها میتوانید به سایت تیپاکس مراجعه کنید.
گارانتی و خدمات پس از فروش
1) گر از تاریخ گارانتی کالایی که خریدهام، مدتی گذشته باشد، دوره گارانتی آن کالا چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ: طی قرارداد بین دنت آنلاین و تامین کنندگان، تاریخ شروع گارانتی بیشتر کالاها، بر اساس تاریخ فاکتور فروش دنت آنلاین محاسبه میشود و تاریخ مندرج در برگه گارانتی به تنهایی معیار اعتبار گارانتی نیست. بنابراین اگر کالایی را دریافت کردید که مدتی از تاریخ شروع گارانتی آن گذشته بود جای نگرانی نبوده و با ارائه فاکتور فروش خود میتوانید از خدمات گارانتی کالا استفاده نمایید.
2) آیا همه کالاها، شامل مهلت 2 روزه گارانتی تعویض، میشوند؟
پاسخ: با توجه به گستردگی گروههای کالای ارایه شده در وب سایت دنت آنلاین، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند (مانند کالاهای گروه ابزار و مصرفی) دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول 48 ساعت مهلت تست و بازگشت کالا نمیشوند. همچنین اقلامی که به عنوان هدیه از طرف دنت آنلاین همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شدهاند، مشمول 48 ساعت ضمانت تعویض نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، دنت آنلاین 48 ساعت فرصت برای بازگرداندن کالا در نظر گرفته است. همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط استفاده از مهلت 48 ساعته گارانتی تعویض به صفحه ساز و کار برگشت کالا مراجعه کنید.
3) در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد میشود؟
پاسخ: هنگامی که کالایی بازپس فرستاده شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش دنت آنلاین، کالا با نمونه سالم تعویض خواهد شد و تنها در صورت عدم موجودی کالا هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.
4) اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش دادهام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ: با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
5) اگر کالایی که خریداری کردهام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ: با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
قیمت
1) آیا قیمت محصولات در سایت دنت آنلاین به روز هستند؟
پاسخ: بله، دنت آنلاین به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی میکند. با این حال توصیه می شود برای اطمینان کامل از موجودی و شرایط فروش کالا قبل از اقدام به خرید با دنت آنلاین تماس بگیرید.
2) آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمتها متفاوت خواهد بود؟
پاسخ: در حال حاضر برای استفاده ار این امکان میتوانید به صورت تلفنی اقدام نمایید.
3) آیا قیمتهای دنت آنلاین نسبت به بازار ارزانتر است؟
پاسخ: سیاست قیمتگذاری در دنت آنلاین مبتنی بر اصل توافق دو طرف، اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. خرید کالا از دنت آنلاین به معنی موافقت خریدار با قیمت عرضه کالا بر روی سایت است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در دنت آنلاین قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا تامینکننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاهایی که مرجعی برای تعیین قیمت برایشان وجود ندارد بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت میشوند. با نهایت احترام به مشتریان و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، دنت آنلاین نمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، دنت آنلاین موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. شایان ذکر است در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری اگر که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، در صورت امکان مبلغ سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود و مبلغ اضافه پرداختی کاربر به حساب ایشان واریز خواهد شد. هزینههای بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع رسانی میشود، ممکن است جداگانه محاسبه شود. خریداران محصولات دنت آنلاین در صورت عدم رضایت از قیمت کالایی که خریداری نموده اند می توانند ظرف مدت 72 ساعت مراتب را از طریق روشهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارند. سیاست قیمت گذاری در دنت آنلاین منصفانه است و برای هر شخص در هر گوشهای از کشور قیمتها یکسان و شفاف هستند. همچنین قیمت برخی محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و خریدار مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند. با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرحهای تشویقی و تخفیفات ویژه دنت آنلاین و سایر سرویسهای ارزش افزوده سطح قیمتها در دنت آنلاین بیش از پیش مناسب ارزیابی میشوند.
4) آیا در صورتی که سفارشی را ثبت کنم، ممکن است به دلایلی مانند نوسان قیمت ارز، مبلغ ثبت شده تغییر کند؟
پاسخ: در صورتی که قیمت کالایی پس از ثبت سفارش کاهش یا افزایش یابد، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود.
نحوه فعالیت دنت آنلاین
1) آیا دنت آنلاین در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟
پاسخ: دنت آنلاین در هیچ نقطهای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویسها و تراکنشهای مالی و خدمات فروش قابل ارائه دنت آنلاین از طریق دفتر مرکزی تهران که آدرس آن در وب سایت مندرج است پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل info@dentonline.ir به دنت آنلاین اطلاع دهید.