DentOnline
کارگاه آموزشی درمرکز تحقیقات مواد دندانی دانشکده دندانپزشکی مشهد
کارگاه آموزشی درمرکز تحقیقات مواد دندانی دانشکده دندانپزشکی مشهد

مرکز تحقیقات مواد دندانی دانشکده دندان پزشکی مشهد با همکاری دانشکده داروسازی و حمایت بنیاد نخبگان خراسان رضوی، کارگاه آموزشی "تازه‌های پزشکی بازشناختی" را 10 مرداد ماه در تالار امام رضا (ع) دانشکده پزشکی مشهد برگزار می کند.

به نقل از روابط عمومی بنیاد نخبگان با توجه به اینکه پزشکی بازساختی و مهندسی بافت امروزه به عنوان یکی از علوم نوین و پرکاربرد دنیا محسوب می گردد، مرکز تحقیقات مواد دندانی دانشکده دندان پزشکی مشهد با همکاری دانشکده داروسازی و حمایت بنیاد نخبگان خراسان رضوی، کارگاه آموزشی "تازه‌های پزشکی بازشناختی"  را با حضور دکتر لعبت طیبی 10 مرداد ماه از ساعت  8:30 الی 13 در تالار امام رضا (ع) دانشکده پزشکی مشهد برگزار می کند.

 

این کارگاه با موضوعات io-materials, 3D-Printing and Regenerative Medicine  به منظور آغاز تحقیقات مشترک برگزار خواهد شد.

 

 

دکتر لعبت طیبی، فارغ التحصیل رشته فیزیک در مقطع لیسانس از دانشگاه صنعتی شریف و فوق لیسانس از دانشگاه McMaster کانادا و دکترا از دانشگاه University of California-Davis امریکا در رشته زیست مواد (biomaterials) است. ایشان در بین سال های 2011 تا 2014 به عنوان استادیار مهندسی و علوم مواد در دانشگاه Oklahoma State فعالیت داشته است و هم اکنون دانشیار و رییس مرکز تحقیقات دانشکده دندان پزشکی دانشگاه Marquette از سال 2014 می باشد. ایشان دارای بیش از 100 مقاله تحقیقاتی و بیش از 70 مقاله کنفرانسی هستند.

 

منبع: ایسنا