DentOnline
ثبت مکانیزه پایان‌نامه‌های دانشجویی علوم پزشکی دانشگاه آزاد
ثبت مکانیزه پایان‌نامه‌های دانشجویی علوم پزشکی دانشگاه آزاد

معاون پژوهشی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران اعلام کرد که ثبت پایان‌نامه‌های دانشجویی این دانشگاه از ابتدای سال تحصیلی جدید مکانیزه می‌شود.

دکتر آرش عزیزی در کارگاه آموزش سامانه پژوهشیار که از سوی معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، اعلام کرد از ابتدای سال جاری ثبت همه پایان‌نامه‌های حوزه علوم پزشکی با استفاده از نرم افزار پژوهشیار انجام می‌‌گیرد.»

مدیرکل دفتر توسعه پژوهش و نوآوری و فناوری معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی نیز درباره اهداف و قابلیت های سامانه پژوهشیار و ضرورت اجرایی آن مطالبی را بیان کرد.

دکتر هنگامه بختیار گفت: «راه اندازی سامانه پژوهشیار نقاط مثبت بسیاری را برای دانشگاه آزاد اسلامی و بویژه حوزه علوم پزشکی به همراه خواهد داشت چراکه حاصل ماه‌ها تلاش همکاران این حوزه است.»

فریبا پیلوار کارشناس حوزه علوم پزشکی هم درباره نحوه ورود به سامانه و ثبت پروپزال و روند گردش آن آموزش‌های ضروری را ارائه داد.

 

نخستین کارگاه آموزشی سامانه پژوهشیار با هدف آشنایی با مکانیزاسیون و مدیریت یکپارجه ثبت پایان‌نامه ها در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور معاونان، استادان و کارکنان حوزه پژوهش و فناوری برگزار شد.

 

منبع: آنا