DentOnline
حضور ۲۰۰۰ دندانپزشک در کنگره متخصصین دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی
حضور ۲۰۰۰ دندانپزشک در کنگره متخصصین دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی

دبیر اجرایی شانزدهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی ایران، گفت: این کنگره با حضور ۲۰۰۰ دندانپزشک از سراسر ایران و بالغ بر ۱۲۰ سخنران داخلی و چندین سخنران مطرح بین المللی با شعار «علم و هنر در خدمت سلامت و کرامت بیماران» آغاز بکار کرد.

دکتر کیوان ساعتی دبیر اجرایی شانزدهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی ایران، گفت: این کنگره با حضور ۲۰۰۰ دندانپزشک از سراسر ایران و بالغ بر ۱۲۰ سخنران داخلی و چندین سخنران مطرح بین المللی با شعار «علم و هنر در خدمت سلامت و کرامت بیماران» از امروز چهارشنبه ۵ آبان ۹۵ در هتل المپیک تهران آغاز بکار کرد.

وی هدف از برگزاری این کنگره را آشنایی همکاران با آخرین دانش و تکنیک های جدید دندانپزشکی ترمیمی و درمان های با کیفیت بالا و مطابق با استاندارد های علمی برای بیماران و آشنایی با جدیدترین مواد دندانی عنوان کرد.

ساعتی، محورهای مهم این کنگره را شامل آخرین دستاوردهای ترمیمی، روش های کنترل و پیشگیری از پوسیدگی های دندان در افراد جامعه، حساسیت های دندانی و روشهای معالجه آن، کاربرد دانش و هنر در ترمیم دندان های قدامی، بازسازی دندان های درمان ریشه شده، سایش های دندانی، دندانپزشکی دیجیتال و اخلاق پزشکی بر شمرد و همچنین در کنار این کنگره نمایشگاه جانبی تجهیزات دندانپزشکی با ۳ سالن و بیش از ۶۰ شرکت معتبر داخلی جهت ارائه به دندانپزشکان حضور دارند.

وی اظهار داشت: امروزه  تقاضای قشر عظیمی از جامعه خصوصا جوانان به مسئله زیبایی و زیباتر شدن  بسیار فراگیر شده است که این  نشان از همه گیر شدن تقاضای زیبایی است.

ساعتی ادامه داد: با توجه به موضوع مهم و جدی فوق الذکر و با توجه به اثرات عمیق این موضوع در ایجاد اعتماد به نفس و سلامت روحی و روانی افراد و همچنین نقش تعیین کننده (دندان های سالم) در زیبایی چهره در کنگره شانزدهم سعی نموده ایم که پاسخ به تقاضاهای فوق را از اهداف این کنگره قرار دهیم و همکاران و دانشجویان و علاقمندان را با ساده ترین، ارزان ترین و در عین حال با دوام ترین روش های موجود در نحوه بازگرداندن دوباره زیبایی به دندان های نازیبا آشنا سازیم.

شانزدهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی ایران، از امروز به مدت سه روز در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است.

 

منبع: مهر

عضویت در کانال تلگرام دنت آنلاین