DentOnline
خدمات دندانپزشکی رایگان برای ماموران آتش نشانی حادثه پلاسکو
خدمات دندانپزشکی رایگان برای ماموران آتش نشانی حادثه پلاسکو

متخصص جراحی لثه و عضو هیات علمی دانشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آتش‌نشانانی که در این عملیات جان خود را فدا کردند؛ گفت: آتش‌نشانانی که در عملیات اطفاء حریق پلاسکو دچار حادثه شده‌اند و نیاز به امور خدماتی دندانپزشکی دارند می توانند به مرکز درمانی دندانپزشکی دکتر اعتمادی مراجعه کنند.

دکتر اردوان اعتمادی متخصص جراحی لثه و ایمپلنت فلوشیپ لیزر عضو هیات علمی دانشگاه - عضو انجمن جراحان لثه آمریکا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آتش‌نشانانی که در این عملیات  جان خود را فدا کردند؛ گفت: آتش‌نشانانی  که در عملیات اطفاء حریق پلاسکو دچار حادثه شده‌اند و نیاز به امور خدماتی دندانپزشکی دارند می تواند به مرکز درمانی دندانپزشکی دکتر اعتمادی مراجعه کنند. وی ادامه داد: ممکن است در این حادثه آتشنشانان شجاع کشورمان دندان خود را از دست داده باشند که می توانند با ارائه کارت شناسایی آتشنشانی این خدمات را از ما بگیرند.

اعتمادی  همچنین تأکید کرد:  کاشت دندان یا همان ایمپلنت ازجمله اقداماتی است که بسیاری ازما بعد از دست دادن یک یا چند دندان انجام می دهیم. درواقع کاملترین و بهترین راه برای به‌دست آوردن دندانی که بتواند جای دندان های طبیعی خودمان را بگیرد، ایمپلنت است  اما بیش از آنکه کاشت دندان مهم باشد، نگهداری بعد از آن اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی خطاب به آتش‌نشانانی که دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه دندان و لثه شده‌اند توصیه کرد: اولین اقدام پس از کاشت ایمپلنت، بهره گیری از راهکارهایی برای کنترل عفونت و کاهش درد ناشی از جراحی است؛ که حتما برای آتشنشانان عزیزی که این خدمات را دریافت می کنند توضیح داده خواهد شد. تلفن ۹۶ –  ۲۶۱۱۲۰۹۵

 

منبع: برنا

 

 مشاهده خبرهای بیشتر

عضویت در کانال تلگرام دنت آنلاین