DentOnline
کنگره ۱۳ انجمن ارتودنتیست‌های ایران (بهمن۹۵)
کنگره ۱۳ انجمن ارتودنتیست‌های ایران (بهمن۹۵)

سیزدهمین کنگره انجمن ارتودنتیست‌های ایران
زمان: ۱۵-۱۳بهمن۹۵ (۱۲ بهمن پیش کنگره، ۱۶ بهمن دوره بعد از کنگره)
مکان: تهران
رئیس کنگره: دکتر فریبرز امینی
سایت کنگره: iao.ir/13thcongress.asp

 

پیام رییس کنگره
اساتید بزرگوار،همکاران ارجمند و دندانپزشکان گرامی
اینجانب و همکارانم خداوند بزرگ را شاکریم که این توفیق را به ما عطا فرمود تا افتخار میزبانی شما اساتید ،همکاران گرامی و دانشجویان عزیز را در سیزدهمین کنگره بین المللی انجمن ارتودنتیست های ایران که در تاریخ ۱۲ تا ۱۵ بهمن در تهران برگزار خواهد شد را داشته باشیم.
هدف اصلی از برگزاری همایش های علمی به روز نمودن اطلاعات، تبادل دیدگاه ها و آشنایی با پیشرفت های رشته های تخصصی است. امروزه به دلیل کثرت برگزاری کنگره های علمی سالیانه همراه با رشد سریع دنیای مجازی و دسترسی آسان به اطلاعات ، مسؤولیت برگزاری کنگره های علمی تخصصی سنگین تر شده است. از طرفی با ارتقاء سطح آگاهی عمومی مردم از کیفیت درمان و همچنین بالا رفتن سطح انتظارات آنها نیاز و تسلط ما به شیو ه های درمانی جدید نه تنها در رشته خود بلکه درسایرعلوم وابسته امری اجتناب ناپذیر شده است. برای حصول این مهم و افزایش بهره وری، و در نهایت رضایت مخاطبان ادغام و در هم آمیختن علوم وابسته آنهم نه در زمانهای پر فاصله و در کنگره های متفاوت بلکه در یک زمان و در یک مکان امری ضروری بنظر می رسد . در همین راستا شورای سیاست گذاری سیزدهمین کنگره در نظر دارد علاوه بر دعوت از اندیشمندان و صاحب نظران در رشته ارتودنسی از فرهیختگان و اساتید داخلی و بین المللی سایر رشته ها علی الخصوص ترمیمی و زیبایی ،جراحی و پریو دنتولوژی نیزدعوت بعمل آورد تا با توجه به انتخاب شعار اصلی همایش یعنی ” Maximum Esthetics ” New answers to Old questions دانش با ارزش خود را با سایر همکاران در میان بگذارند.
در پایان،از همه اساتید بزرگوار و همکاران ارجمند دعوت می نمایم با ارایه نقطه نظرات و مشارکت فعال در برنامه ریزی، ارایه سخنرانی و حضور گرم ما را در انجام این مسئولیت مهم یاری نموده تا به فضل پروردگار شاهد برگزاری همایشی در شان حرفه ارتودنسی باشیم .

به امید دیدار شما

دکتر فریبرز امینی 

رئیس سیزدهمین کنگره بین المللی ارتودنسیت های ایران

 

 منبع: دندانه