DentOnline
افزایش نرخ خدمات، کی و چگونه؟
افزایش نرخ خدمات، کی و چگونه؟

زمان مناسب برای افزایش نرخ خدمات دندان‌پزشکی مطب

شاید این گونه به نظر برسد که ثابت نگه‌داشتن هزینه‌ها در سال‌های متمادی راه حل مناسبی جهت تشویق وفاداری بیماران باشد، اما عدم افزایش هزینه پس از سال نو می‌تواند اثری معکوس در پی داشته باشد. اگر شما در طی چند سال هزینه‌های خود را بالا نبرید، چگونه می‌توانید استطاعت سرمایه‌گذاری در تکنولوژی‌های جدید و یا ارتقاء عملکردهای خود را داشته باشید؟ ثابت نگه داشتن هزینه‌ها باعث عدم پیشرفت عملکرد شده و در نهایت به تجربیات بیماران از عملکرد شما لطمه می‌زند. هنگامی که بیماران تجربه مثبتی از عملکرد دندان‌پزشک خود نداشته باشند، زمان آن فرا می رسد که به جستجوی دندان‌پزشک جدید بپردازند.

حقیقت این است که بیماران از شما انتظار دارند تا با گذشت زمان هزینه‌های خود را افزایش دهید. تا زمانی که روند افزایش هزینه‌های شما معقول باشد و بر ارائه مراقبت‌های ویژه تمرکز داشته باشید، بیماران در رابطه با پرداخت هزینه کمی بیشتر برای دریافت خدمات خود از شما تردید نمی‌کنند. افزایش میزان اندک در ازای هر یک از خدمات دندان‌پزشکی به صورت سالانه، به درآمد بیماران آسیب نمی‌رساند اما یک راه حل بلند مدت جهت افزایش سرمایه شما خواهد بود. درآمد بیشتر شما را قادر به سرمایه‌گذاری در آموزش، فناوری و ارتقاء عملکرد خواهد نمود.

اگر میزان نرخ دریافتی شما از سایر همکارانتان پایین‌تر باشد، باعث می‌شود تا عملکرد شما برای افرادی که عادت دارند تا میزان نرخ بالاتر را مبنی بر کیفیت بهتر بدانند، مورد تردید قرار بگیرد. میزان نرخ هزینه‌های شما پیام رسان نحوه عملکردتان است، زیرا قیمت پایین ممکن است بیماران بیشتری را در ابتدا جذب نماید، اما این بیماران اغلب هرگز دوباره به مطب باز نمی‌گردند. شما می‌بایست بیمارانی را بیابید که روش درمانی شما را بپذیرند و مجدداً جهت دریافت خدمات به شما مراجعه کنند.

 

برگردان از گروه علمی دندان‌پزشکان دندال